O nas
Jako biuro podróży funkcjonujemy na rynku usług turystycznych od 1990 roku. Początki nie były łatwe, jak dla większości młodych , prywatnych firm nieśmiało raczkujących w nowej rzeczywistosci gospodarki rynkowej. Mały lokalik we własnym domu, długie oczekiwanie na zamówione międzymiastowe rozmowy telefoniczne, o komputerach, internecie, poczcie elektronicznej, czy też telefonach komórkowych nikt wówczas nie miał pojęcia. Jednego, czego nam nie brakowało, to zapału, ambicji, no i doświadczenia w prowadzonej wcześniej społecznie działalności turystycznej na uczelni, kole przewodnickim, czy też w PTTK.
Rzetelne i uczciwe podejście do Klienta, które od początku stanowiło naszą dewizę oraz niebanalne, czasem bardzo śmiałe pomysły na zorganizowanie ciekawej imprezy turystycznej- sprawiły, że bardzo szybko pozyskaliśmy liczną rzeszę klientów, zarówno indywidualnych, jak i zakłady pracy, instytucje, szkoły, czy też parafie.
Wówczas zdecydowaliśmy się na zakup własnego taboru autokarowego, w szczytowym okresie tej działalności posiadaliśmy 7 luksusowych autokarów SETRA. Jednakże po 10-letnim okresie jednoczesnego prowadzenia działalności turystycznej i przewozowej, zgodnie w powszechnym trendem pozostaliśmy tylko przy turystyce.
W tego rodzaju działalności pozyskaliśmy kilkutysieczną rzeszę stałych Klientów indywidualnych, którzy corocznie (często kilka razy w roku) korzystają z naszej oferty specjalnej. Największym jednak zainteresowaniem cieszą się organizowane przez nas wycieczki na zamówienie dla zakładów pracy, instytucji, parafii - które realizowaliśmy w prawie wszystkich krajach Europy i również na innych kontynentach. Najbardziej niezwykłe z nich to wycieczki autokarem do Maroka, Tunezji i na Majorkę- oczywiście wszystkie z przeprawami promowymi. Byliśmy też kilkukrotnie organizatorem masowych pielgrzymek na uroczystosci beatyfikacyjne. m.in. pielgrzymki w kilkanaście grup autokarowych.
Od początku działalności postawiliśmy na zdecydowany prymat jakości nad ilością skupiając się na perfekcyjnym przygotowaniu każdej imprezy i profesjonalnym jej wykonaniu.Skutecznie nam w tym pomagało i pomaga bogate doświadczenie w pilotażu i przewodnictwie oraz praktyczna znajomość wielu krajów świata. Dzięki temu dziś możemy poszczycić się opinią rzetelnego i solidnego biura podróży, któremu obce są jakiekolwiek reklamacje.
W PODRÓŻ Z PROMEDEM SERDECZNIE ZAPRASZAJĄ:
Agnieszka Spólnik Kopczyńska
absolwentka kierunku turystyki AWF w Krakowie, jest związana z naszym biurem prawie od poczatku jego działalności- jest szefową biura obsługi turystycznej. Jest bardzo precyzyjna w działaniu, a zarazem bardzo uczynna i pomocna dla Klientów.
Kontakt: a.kopczynska@promed.gorlice.pl
Agnieszka Gruszczyńska Bilik
absolwentka Studium Hotelarstwa i Obsługi Turystycznej w Nowym Sączu, prowadzi rozliczenia finansowe oraz sprzedaż usług turystycznych. Czuwa nad wszystkimi sprawami formalnymi, umowami, fakturami oraz skutecznie przypomina nam o wszystkich terminach.
Kontakt: a.bilik@promed.gorlice.pl
Wiola Gruszkowska Malisz
absolwentka Obsługi Ruchu Turystycznego PWSZ w Krośnie,prowadzi sprzedaż biletów komunikacji międzynarodowej i imprez turystycznych. Jest na pierwszej linii obsługi Klienta. Przygotowuje także niezbedną dokumentację na organizowane przez nas wycieczki.
Kontakt: w.malisz@promed.gorlice.pl